Frisse uitstraling passend in nieuwe merkstrategie
Na de grootse verbouwing van de zalen in 2016, waren bij Golden Tulip Strandhotel Westduin nu de kamers en badkamers aan de beurt. Deze zijn in een nieuw jasje gestoken. De restyling past perfect bij de nieuwe look en feel van Golden Tulip.
Restyling kamers
Bij Golden Tulip Strandhotel Westduin hebben 21 kamers en 1 duinsuite een complete restyling gekregen. De kamers zijn voorzien van nieuwe vloerbedekking, gordijnen en meubels en de bedden kregen een nieuwe achterwand. Daarnaast zijn de muren geverfd of kregen een nieuw behang. Ook zijn de badkamers vernieuwd. Naast de kamers is ook de gang onder handen genomen. Er ligt nieuwe vloerbedekking en de muren zijn geverfd.
Eigenaren Eef en Jules Izeboud vertellen: ‘’In juni 2016 vernieuwden we onze meeting en event zalen al. We zijn ontzettend blij dat nu ook deze 22 kamers geheel zijn gemoderniseerd. Het zorgt voor een compleet andere, frisse uitstraling van ons hotel die perfect past bij de nieuwe look en feel van Golden Tulip.’’
Nieuwe merkstrategie
Playtime Anytime is de internationale invulling van de richting die Golden Tulip is ingeslagen om in te spelen op de veranderende wensen van de hotelgast. Deze nieuwe strategie bestaat o.a. uit een vernieuwde uitstraling en wordt ook in de Benelux hotels in de komende jaren geïmplementeerd.
Playtime. Anytime. staat voor het bieden van een bijzondere beleving wanneer gasten in de hotels verblijven. Vandaar dat elk Golden Tulip hotel wereldwijd een knalgele tandem heeft waardoor gasten op een unieke manier de omgeving van het hotel kunnen ontdekken.
Kijk hier de nieuwe merkfilm van Golden Tulip: https://www.youtube.com/watch?v=qh7JfX7X6E4
Golden Tulip Strandhotel Westduin
In 1984 ontving het hotel haar eerste gasten en is inmiddels uitgegroeid tot een echt Zeeuws strandhotel waar zowel toeristen als zakelijke gasten zich op hun gemak voelen en genieten van de Zeeuwse gastvrijheid. Het hotel met 116 kamers heeft een unieke ligging in een schitterend natuurgebied op slechts vijftig meter van de zee en het strand en met zicht op bos en duin. Het hotel is Green Key gecertificeerd en houdt rekening met de unieke natuurlijke omgeving door te kiezen voor duurzame en groene oplossingen. Ook kun je hier terecht voor een heerlijk ontbijt, lunch of diner bij restaurant @Eef, op het sfeervolle tuinterras de Olive Garden of in de sfeervolle bar Paal 15. Voor meer informatie: www.goldentulipwestduin.nl
Over Louvre Hotels Group & Golden Tulip
Met circa 2.500 hotels in 52 landen is Louvre Hotels Group één van de grootste internationale hotelketens. Louvre Hotels Group is in alle segmenten – van 1 tot en met 5 sterren – vertegenwoordigd. De keten voert de merken Première Classe, Campanile, Kyriad, Tulip Inn, Golden Tulip en Royal Tulip. Bovendien behoren de merken van het Sarovar-netwerk in India ook tot de groep net als de 4 Chinese merken Metropolo, Jin Jiang, Bestay en Goldmet Inn. Sinds 2 jaar is de keten eigendom van Jin Jiang International Holdings, de op vier na grootste hotelketen wereldwijd. Golden Tulip is onderdeel van Louvre Hotels Group, heeft meer dan 50 jaar ervaring in de hospitality industrie en heeft circa 300 hotels in het midden-, hoog-, en luxe segment. Louvre Hotels Group is in de Benelux vertegenwoordigd met de merken Golden Tulip en Tulip Inn (30 hotels), Campanile (20 hotels) en Première Classe (2 hotels). Zie voor meer informatie www.goldentulip.com of www.louvre-hotels.com.