Louvre Hotels Group maakte afgelopen vrijdag 13 december de winnaars van de jaarlijkse Hotel of the Year verkiezing bekend. Golden Tulip Noordwijk Beach en Tulip Inn Eindhoven Airport mogen zich dit jaar ‘Hotel of the Year’ noemen. Tulip Inn Eindhoven Airport nam de titel al drie keer eerder in ontvangst. De hotels worden beoordeeld op diverse aspecten zoals klantcontact, uitstraling en service.
Het jaarlijkse Quality Assurance programma van Golden Tulip wordt uitgevoerd door het in Londen gevestigde onafhankelijke BDRC (Business Development Research Consultants). De inspectie bestaat uit een zogenaamd ‘Mystery Guest’ verblijf waarbij uitvoerig gecontroleerd wordt op aspecten als hygiëne, gastvrijheid en merkbeleving. Golden Tulip Weert en Tulip Inn Eindhoven Airport behaalden beide de hoogste gemiddelde score in de Benelux.
Golden Tulip Competenties
De Golden Tulip hotels werden ook beoordeeld op een aantal nieuwe categorieën die aantonen in hoeverre het hotel de nieuwe merkstrategie van Golden Tulip heeft geïmplementeerd. Hierbij gaat het niet alleen om de uitstraling van het hotel zoals inrichting en het gebruik van de nieuwe huisstijl, maar ook om de omgang met de gasten.
Golden Tulip Noordwijk Beach
Voor de eerste keer wordt Golden Tulip Noordwijk Beach bekroond met de ‘Hotel of the Year’ titel. Leontine Groenendijk, Hotel General Manager is ontzettend blij en trots op haar medewerkers: “Hospitality staat erg hoog in het vaandel, dan voelt het extra goed om deze titel in ontvangst te nemen. Ik ben erg trots dat we samen met het team deze prestatie hebben geleverd en kijken er naar uit om de titel eer aan te doen en onze gasten te laten genieten van de gastvrijheid en de service die we bieden. Het hotel zit momenteel nog volop in de ontwikkeling, in januari gaan we de hele eerste verdieping verbouwen, dus het wordt nog mooier!”
Golden Tulip Noordwijk Beach is een 4-sterren hotel gelegen aan de boulevard van Noordwijk. Het hotel is met zijn warme en persoonlijke service de perfecte uitvalbasis om te genieten van de Nederlandse kust. Met de wellness faciliteiten die het hotel biedt kunnen de gasten zich de hele dag ontspannen. Het hotel beschikt over 83 kamers, uiteenlopend van knusse torenkamers tot fantastische kamers met zeezicht. Het restaurant biedt een panoramisch uitzicht op de boulevard aan zee en de duinen, waar de chef-koks internationale, seizoensgebonden gerechten bereiden. Voor meer informatie zie: https://noordwijk-beach.goldentulip.com/nl-nl
Tulip Inn Eindhoven Airport
Ook Tulip Inn Eindhoven Airport prolongeert de titel ‘Hotel of the Year’. Joyce Clement, General Manager vertelt trots te zijn op de vierde titel in slechts zes jaar tijd: “Ik ben heel erg trots op het team dat we deze ere prijs wederom hebben behaald. Om deze titel al drie jaar op rij te winnen als hotel is vrij uniek. Erg gaaf dat we continu diezelfde kwaliteit bieden, we gaan ervoor om dit voort te zetten. Een enorm compliment aan het hele team, iedere afdeling heeft op zijn eigen manier bijgedragen aan deze prestatie.”
Dat het hotel al jaren goed scoort op vrijwel alle punten blijkt niet alleen uit de eerder gewonnen award in 2015, 2017 en 2018, maar ook uit de reviews van andere gasten. De gunstige ligging, het moderne management en gastgerichtheid blijken een succesvolle combinatie. Het 3-sterren hotel bevindt zich bovenop de terminal van vliegveld Eindhoven Airport. Ideaal als tussenstop tijdens een zakenreis of het begin of einde van een vakantie. Het hotel beschikt over 120 comfortabele kamers met o.a. airconditioning, gemakkelijke in- en uitcheck en gratis wifi in het hele hotel. Ook is er een compleet ingerichte fitnessruimte aanwezig die gratis te gebruiken is voor alle gasten. Voor meer informatie zie: https://tulip-inn-eindhoven-airport.goldentulip.com/nl-nl
Nieuwe merkstrategie Golden Tulip
Playtime Anytime is de internationale invulling van de richting die Golden Tulip is ingeslagen om in te spelen op de veranderende wensen van de hotelgast. Deze nieuwe strategie bestaat o.a. uit een vernieuwde uitstraling en wordt ook in de Benelux hotels in de komende jaren geïmplementeerd. ‘Playtime. Anytime.’ staat voor het bieden van een bijzondere beleving wanneer gasten in de hotels verblijven. Kijk hier de nieuwe merkfilm van Golden Tulip: https://www.youtube.com/watch?v=qh7JfX7X6E4
Over Louvre Hotels Group & Golden Tulip
Met meer dan 1.500 hotels in 54 landen is Louvre Hotels Group één van de grootste internationale hotelketens. Sinds 2015 is de keten eigendom van Jin Jiang International Hotels. Golden Tulip is een onderdeel van Louvre Hotels Group, heeft meer dan 50 jaar ervaring in de hospitality industrie en heeft meer dan 200 hotels in het midden-, hoog-, en luxe segment. De merken Tulip Inn, Golden Tulip en Royal Tulip, bieden in Europa, het Midden Oosten, Afrika, Azië, het Pacifisch gebied en Amerika een internationale standaard aan service en faciliteiten met een persoonlijke touch. Louvre Hotels Group voert naast Golden Tulip de merken Première Classe, Campanile, Kyriad en Kyriad Prestige. Louvre Hotels Group is in de Benelux vertegenwoordigd met de merken Golden Tulip (20 hotels), Tulip Inn (15 hotels), Campanile (20 hotels) en Première Classe (2 hotels). Zie voor meer informatie www.goldentulip.com of www.louvre-hotels.com.