Pitch PR heeft twee nieuwe collega’s erbij. Zij zullen verantwoordelijk zijn voor merkactivatie en het genereren van media-aandacht voor verschillende opdrachtgevers binnen de FMCG, food, hospitality, lifestyle en wijnwereld.
Merlin van Schaik (26 jaar) is in dienst getreden als Consultant PR en Communicatie. Voorheen werkte zij als junior PR consultant bij NewsLab, waar ze verantwoordelijk was voor accounts als Douwe Egberts, Nederlandse Loterij en Curacao Toerisme Bureau. Ze heeft een Masterdiploma Television & Cross-Media Culture, behaald aan de Universiteit van Amsterdam.
Freddi Elias (24 jaar) is tegelijkertijd begonnen als Junior Consultant PR en Communicatie. Zij deed werkervaring op als Trade Marketeer bij wijnimporteur Walraven & Sax, waar zij verantwoordelijk was voor organiseren van wijnmarketing events en ontwikkelen van klantenacties. Freddi heeft haar Bachelor diploma behaald aan de Hoge Hotelschool in Maastricht.
Over Pitch PR:
Een trendsettend digital PR bureau in het promoten van food, wijnmerken, FMCG en hospitality labels in de Benelux. Al meer dan 13 jaar hebben wij een sterke focus op de foody business en creëren wij campagnes die uitblinken in smaak, innovatie, duurzaamheid of een ijzersterke prijs/kwaliteit. Wij analyseren, creëren en activeren merken, en voeren dagelijks dialoog met alle media, influencers en bloggers in de wereld van food, wine, spirits & hospitality. Onder onze klanten bevinden zich retailbedrijven, FMCG brands, wijngebieden, horeca concepten en dranken.
www.fantastig.nl