Golden Tulip Jagershorst in Leende ondergaat grootse make-over

Complete restyling van kamers, zalen en restaurant

In Golden Tulip Jagershorst in Leende (bij Eindhoven) is de afgelopen maanden hard gewerkt om een grootse make-over te realiseren. In totaal zijn 28 superior kamers compleet verbouwd tot luxe executive kamers. Ook ondergingen de Brasserie, Jagershorst Salon, de vergaderzalen én businesslounge een volledige metamorfose. Met deze nieuwe look & feel heeft het hotel een moderne uitstraling gekregen en de nieuwe merkstrategie van Golden Tulip geïmplementeerd.

Executive kamers
28 Superior kamers zijn verbouwd tot luxe executive kamers met een volledig nieuw interieur. Om de bosrijke ligging van het hotel terug te laten komen, is gekozen om zo veel mogelijk natuurtinten te gebruiken. De voorzieningen spelen prima in op de wensen en eisen van de gasten. Zo beschikken de kamers over draadloos opladen, een Nespresso koffieapparaat, comfortabele hoekbank of fauteuil met laptoptafel en badkamer met royale inloopdouche. Op korte termijn worden de kamers tevens voorzien van een kwalitatief hoogstaand nieuw type hotelbed.

Vergaderzalen en restaurant
Daarnaast zijn de vergaderzalen en businesslounge onder andere voorzien van modern en comfortabel meubilair en kunnen meetinggasten van Golden Tulip Jagershorst kosteloos gebruik maken van de multifunctionele Ultra HD Touchscreens van ‘Prowise’. Tot slot werd de nieuwe, stijlvolle uitstraling ook doorgevoerd in de Brasserie en de Jagershorst Salon (voor ontbijt en private dining). Deze ruimtes zijn compleet opnieuw gestoffeerd en gemeubileerd.

Nieuwe merkstrategie
Anytime is de internationale invulling van de richting die Golden Tulip is ingeslagen om in te spelen op de veranderende wensen van de hotelgast. Deze nieuwe strategie bestaat o.a. uit een vernieuwde uitstraling en wordt ook in de Benelux hotels in de komende jaren geïmplementeerd. ‘Playtime. Anytime.’ staat voor het bieden van een bijzondere beleving wanneer gasten in de hotels verblijven. Vandaar dat elk Golden Tulip hotel wereldwijd een knalgele tandem heeft waarmee? gasten op een unieke manier de omgeving van het hotel kunnen ontdekken.
Kijk hier de nieuwe merkfilm van Golden Tulip: https://www.youtube.com/watch?v=qh7JfX7X6E4 

Over Golden Tulip Jagershorst
Golden Tulip Jagershorst is een luxe viersterren hotel gelegen ten zuiden en op slechts 10 minuten rijden van Eindhoven. Gunstig gelegen bij de A2 maar ook dichtbij het prachtige natuurgebied De Kempen. Het hotel biedt 89 kamers en suites, een restaurant, bar, overdekt zwembad, wellness-centrum met sauna, fitnessruimte en schoonheidssalon, parkeergelegenheid, evenals vergaderfaciliteiten. Golden Tulip Jagershorst maakt, evenals Golden Tulip Weert en Golden Tulip Parkstad Zuid-Limburg, onderdeel uit van de Hotel-, en Leisuregroep Zuid-Nederland. Kijk voor meer informatie op: www.jagershorst-eindhoven.goldentulip.com.

Over Louvre Hotels Group & Golden Tulip
Met circa 2.500 hotels in 52 landen is Louvre Hotels Group één van de grootste internationale hotelketens. Louvre Hotels Group is in alle segmenten – van 1 tot en met 5 sterren – vertegenwoordigd. De keten voert de merken Première  Classe,  Campanile,  Kyriad, Tulip Inn, Golden Tulip en Royal Tulip. Bovendien behoren de merken van het Sarovar-netwerk in India ook tot de groep net als de 4 Chinese merken Metropolo, Jin Jiang, Bestay en Goldmet Inn. Sinds 2 jaar is de keten eigendom van Jin Jiang International Holdings, de op vier na grootste hotelketen wereldwijd. Golden Tulip  is  onderdeel  van  Louvre  Hotels  Group,  heeft  meer  dan  50  jaar ervaring  in  de hospitality industrie en heeft circa 300 hotels in het midden-, hoog-,  en luxe segment. Louvre Hotels Group is in de Benelux vertegenwoordigd met de merken Golden Tulip en  Tulip  Inn  (30  hotels),  Campanile  (20  hotels)  en  Première  Classe  (2  hotels).  
Zie  voor  meer informatie www.goldentulip.com of www.louvre-hotels.com.