Ideale break op tandem tovert een lach op ieders gezicht
Klik HIER voor de promovideo!
Onlangs heeft Golden Tulip een nieuw stijlicoon in al haar Golden Tulip hotels geïntroduceerd: de tandem. Hiermee biedt Golden Tulip haar gasten de kans om nog meer uit hun verblijf te halen door de typisch Nederlandse fietscultuur op een unieke manier zelf te beleven. De tandem is een internationale actie maar is nu al in elk Golden Tulip hotel in Nederland te vinden en zal door hotelgasten kunnen worden gebruikt. De tweewieler is een onderdeel van de dit jaar geïntroduceerde, vernieuwde merkstrategie: Playtime. Anytime.
Nederlandse roots
Met de introductie van de tandem gaat de internationale hotelketen terug naar haar Nederlandse roots en onderscheidt zich hiermee van andere hotels. Dit met als doel om haar gasten een extra beleving te bieden gedurende hun hotelverblijf bij Golden Tulip. De tandem biedt een bijzondere ervaring en is het perfecte vervoersmiddel om samen van de omgeving te genieten.
Ideale break
De tandem werd eerder dit jaar getest en is vanaf nu in ieder Golden Tulip hotel beschikbaar voor hotelgasten. Wat je zoal kunt doen met de tandem? Gebruik hem bijvoorbeeld voor een dagje sightseeing in de omgeving of voor een kleine break tussen vergaderingen door. De opvallende eyecatcher is weer eens iets anders en tovert daarmee een glimlach op ieders gezicht. De tandem is het perfecte middel om op een speelse manier de dag door te komen. Het zal niet lang duren voordat dit icoon wereldwijd opduikt, de tandem wordt namelijk in de komende periode ook bij Golden Tulip hotels in andere landen geïntroduceerd.
Golden Tulip vernieuwt
In 2016 heeft Louvre Hotels Group besloten het Golden Tulip label internationaal te herpositioneren. Dit vanwege het groeiend aantal gasten met grotere behoefte aan een experience of beleving gedurende een hotelbezoek. Er zijn onlangs wereldwijd al verschillende nieuwe hotels geopend, waar de nieuwe filosofie al door gasten kan worden ervaren. Zoals in Shanghai, Marseille en Istanbul. De hotels in Nederland zullen de komende periode de nieuwe merkstrategie gefaseerd invoeren.
Over Louvre Hotels Group & Golden Tulip
Met meer dan 2.500 hotels in 52 landen is Louvre Hotels Group één van de grootste internationale hotelketens. Sinds ruim een jaar is de keten eigendom van Jin Jiang International Hotels. Golden Tulip is een onderdeel van Louvre Hotels Group, met meer dan 50 jaar ervaring in de hospitality industrie en meer dan 200 hotels in het midden-, hoog-, en luxe segment. De merken Tulip Inn, Golden Tulip en Royal Tulip, bieden in Europa, het Midden Oosten, Afrika, Azië, het Pacifisch gebied en Amerika een internationale standaard aan service en faciliteiten met een persoonlijke touch. Louvre Hotels Group voert naast Golden Tulip de merken Première Classe, Campanile, Kyriad en Kyriad Prestige. Louvre Hotels Group is in de Benelux vertegenwoordigd met de merken Golden Tulip en Tulip Inn (32 hotels), Campanile (20 hotels) en Première Classe (2 hotels). Zie voor meer informatie www.goldentulip.com of www.louvre-hotels.com.