TAART. magazine van de makers van LINDA., pop-up taartafdeling en nog veel meer..
HEMA is 90 jaar en dat wordt de komende weken goed gevierd – met taart. Speciaal voor deze verjaardag heeft HEMA samen met de makers van LINDA. een magazine ontwikkeld. TAART. magazine is extra en als cadeautje van HEMA bij de LINDA. editie van deze maand. Het staat vol met HEMA onderwerpen op een typische LINDA. manier, o.a. bekende designers die hun variatie op de tompouce hebben gemaakt, Ouwe Taarten – dames van 90 plus die nog een heel leuk leven hebben-, een interview met de stem van HEMA, Anneke Blok en oude en nieuwe favorieten die geselecteerd zijn door de redactie.
Voorafgaand aan de lancering van TAART. genoten HEMA’s 90 grootste fans van een lunch op het hoofdkantoor in Amsterdam. Eerder is al een heuse pop-up retro taartafdeling geopend in de winkel op de Nieuwendijk in Amsterdam. CEO Tjeerd Jegen en CMO Adriana Hoppenbrouwer stonden daar afgelopen vrijdag klaar om de bezoekers taart uit te delen en zo de campagne rondom HEMA90 af te trappen. Adriana Hoppenbrouwer: “We zijn heel blij dat we al 90 jaar het dagelijkse leven van heel veel Nederlanders en ondertussen ook van heel veel klanten in het buitenland leuker en makkelijker maken. Wat is er dan leuker dan taart eten met onze klanten om dat te vieren?”
Naast alle evenementen en feestelijkheden is er een limited edition collectie in de winkels verkrijgbaar in – hoe kan het ook anders- een feestelijke confettidessin. Ook is er een speciale brochure vol met echt HEMA producten die verkrijgbaar zijn in alle winkels en op hema.nl.
Reden voor feest in alle winkels!
Ook met de HEMA klanten wordt deze bijzondere verjaardag uitgebreid gevierd. Zo worden er de komende weken nog verschillende activiteiten in de winkels georganiseerd:
– Op 22 oktober kunnen de HEMA klanten in maar liefst 193 winkels de Red Velvet taart van Roos proeven. Kijk voor de deelnemende winkels op
www.hema.nl/taart-proeven.
– Op 29 oktober krijgt iedere klant die een taartbestelling ophaalt of een taart koopt in de winkel, het TAART. magazine gratis mee.*
www.hema.nl/taart-magazine.
– Op woensdagmiddag 2 november mag iedereen tompouces komen versieren in verschillende winkels door het land. Kijk voor de deelnemende
winkels op www.hema.nl/tompouce-versieren.
– De pop-up taartafdeling in de winkel op de Nieuwendijk in Amsterdam is nog tot en met 6 november te bezoeken. Iedere dag wordt de
taartafdeling bemand door HEMA’s zilverlingen en gepensioneerde bakkers, die vol enthousiasme nog één keer de taarten verkopen.
*Zolang de voorraad strekt.
Winnende taart van Roos
TAART. magazine is niet de enige taart die vandaag feestelijk is geïntroduceerd. Ook de winnende taart van de taartbakwedstrijd, de Red Velvet taart van Roos, werd op het lanceringsfeest geproefd. Tijdens de HEMA taartbakwedstrijd in mei en juni proefde de jury honderden taarten en vond de red velvet van Roos Mijnheer de mooiste en de lekkerste. Samen met de HEMA bakkers heeft Roos deze populaire Amerikaanse taart nog beter gemaakt en versierd met witte-chocoladevlokken en blauwe bessen. Vanaf nu is deze taart verkrijgbaar in alle HEMA winkels met een gebaksafdeling.
Over HEMA
Sinds 1926 maakt HEMA het dagelijkse leven van haar klanten makkelijker en leuker. De Hollandse Eenheidsprijzen Maatschappij Amsterdam werd toen opgericht door Leo Meyer en Arthur Isaac. HEMA heeft bijna 700 winkels in 7 landen, 11.000 medewerkers en circa 32.000 producten en diensten. Het assortiment bestaat uit producten die opvallen door een goede kwaliteit, een goed ontwerp en een scherpe prijs. HEMA maakt elke dag op zijn leukst.