Frietboutique winnaar Groei Challange van RTL Z

Onlangs werden Sammy en Pebbles van de Frietboutique de grote winnaars van de Groei Challange, een tv-programma van RTL Z voor en over ondernemers met groeiambitie. Presentator Rens de Jong ging op zoek naar succesvolle ondernemers met een concrete groeiambitie. De Frietboutique heeft naast de gerealiseerde groei tijdens het programma ook nog veel groeipotentie, aldus de jury en is daarmee de terechte winnaar van de Groei Challange 2016!

Over de Frietboutique
Sammy en Pebbles starten in 2013 in Amsterdam met de IJsboutique. Uitbreiding bleef niet lang uit en in 2014 opende de Frietboutique haar deuren. Met hun inmiddels befaamde frietjes willen Sammy en Pebbles graag het verschil maken. ‘’Frietjes zijn allang niet meer een ongezonde en kleffe hap, wij laten zien dat frietjes hartstikke lekker, culinair en eigenlijk onmisbaar zijn!’’ Aldus de dames van de Frietboutique. De frietjes van Frietboutique worden gemaakt van de beste aardappels en gebakken in de lekkerste olie. Ook worden de frietjes inmiddels dagvers geleverd aan 30 vooraanstaande restaurants in Amsterdam, Den Haag, Rotterdam en binnenkort ook in Utrecht.
Voor meer informatie zie: www.frietboutique.nl.

Over de Groei Challange
In De Groei Challenge zoekt presentator Rens de Jong, samen met een jury van doorgewinterde entrepreneurs: Ruud Hendriks, Sabien Duetz en Marco Aarnink, de ultieme scale-up. Negen bedrijven krijgen de kans hun groeiplannen te pitchen aan de jury. Slechts drie ondernemers gaan door naar de volgende ronde. De ondernemers moeten gedurende twee maanden keihard aan de slag om de gestelde targets te realiseren. De ondernemer die de meeste ontwikkeling heeft doorgemaakt, wint uiteindelijk De Groei Challenge.