HORECAVA GAULT&MILLAU WIJNPLEIN


Briefing

De Horecava is de toonaangevende Food & Beverage beurs voor de out of home markt in Nederland. Aan Pitch PR de vraag om goede maar betaalbare wijnen van goed verkrijgbare wijnen deze editie in de spotlights te zetten voor beslissingnemers van hotels en Restaurants.

Concept

Dit jaar stonden we in het kader van food & wijnpairing op de jaarlijkse Horecava in Amsterdam met een uitgebreid tasting theater. In samenwerking met Gault&Millau Nederland hebben we vier dagen lang food pairing sessies gedaan. Wijn spijs combinatie van gerenommeerde wijnmerken uit de hele wereld met sterrenchefs van bekende Nederlandse restaurants zoals De Nederlanden uit Vredenburg, De Juwelier in Amsterdam en het Amsterdammertje uit Loenen. 

Resultaat

Een goed georganiseerd doorlopende wine tasting van 4 dagen in het kloppende hart van Nederlands grootste beurs. Verzorgd door verschillende top sommeliers, journalisten en andere wijnexperts. 6 uitgebreide workshops per dag met 35 tevreden bezoekers per sessie.

Geef een reactie