Louvre Hotels Group maakte vandaag de winnaars van de jaarlijkse Hotel of the Year verkiezing bekend. Tulip Inn Eindhoven Airport won de award al twee keer eerder en ging er dit jaar wederom vandoor met de felbegeerde ‘Hotel of the Year’ titel! Alle hotels in de Benelux werden beoordeeld op diverse aspecten zoals klantcontact, uitstraling en service. Elk jaar wint 1 Tulip Inn en 1 Golden Tulip hotel. Naast Tulip Inn Eindhoven Airport draagt ook Golden Tulip Weert een jaar lang de titel Hotel of the Year 2018.
Het jaarlijkse Quality Assurance programma van Golden Tulip wordt uitgevoerd door het in Londen gevestigde onafhankelijke BDRC (Business Development Research Consultants). De inspectie bestaat uit een zogenaamd ‘Mystery Guest’ verblijf waarbij uitvoerig gecontroleerd wordt op aspecten als hygiëne, gastvrijheid en merkbeleving. Tulip Inn Eindhoven Airport en Golden Tulip Weert behaalden beide de hoogste gemiddelde score in de Benelux.
Tulip Inn Eindhoven Airport
Ook Tulip Inn Eindhoven Airport prolongeert de titel ‘Hotel of the Year’. Joyce Clement, General Manager vertelt trots op de derde titel in slechts vijf jaar tijd:‘’Dat we in ons jubileumjaar voor de derde keer, en zelfs tweede keer op rij, deze titel in ontvangst mogen nemen, is echt de kers op de taart! We zitten op een unieke locatie maar vooral het team, dat zich elke dag van 05:00 ’s ochtends tot 02:00 ’s nachts inzet, maakt dat we het product zo neer kunnen zitten. Het team maakt echt het verschil. Dat blijven we waarderen en aanmoedigen, volgend jaar gaan we natuurlijk voor derde winst op rij!’’
Het hotel scoort al jaren goed en won de award al eerder in 2015 en 2017. Het 3-sterren hotel bevindt zich bovenop de terminal van vliegveld Eindhoven Airport. Ideaal als tussenstop tijdens een zakenreis of het begin of einde van een vakantie. Het hotel beschikt over 120 comfortabele kamers met o.a. airconditioning, gemakkelijke in- en uitcheck en gratis wifi in het hele hotel. Ook is er een compleet ingerichte fitnessruimte aanwezig die gratis te gebruiken is voor alle gasten. Voor meer informatie zie: https://tulip-inn-eindhoven-airport.goldentulip.com/nl-nl
Nieuwe merkstrategie
Playtime Anytime is de internationale invulling van de richting die Golden Tulip is ingeslagen om in te spelen op de veranderende wensen van de hotelgast. Deze nieuwe strategie bestaat o.a. uit een vernieuwde uitstraling en wordt ook in de Benelux hotels in de komende jaren geïmplementeerd. ‘Playtime. Anytime.’ staat voor het bieden van een bijzondere beleving wanneer gasten in de hotels verblijven. Kijk hier de nieuwe merkfilm van Golden Tulip:
https://www.youtube.com/watch?v=qh7JfX7X6E4
Over Louvre Hotels Group & Golden Tulip
Met circa 2.500 hotels in 52 landen is Louvre Hotels Group één van de grootste internationale hotelketens. Louvre Hotels Group is in alle segmenten – van 1 tot en met 5 sterren – vertegenwoordigd. De keten voert de merken Première Classe, Campanile, Kyriad, Tulip Inn, Golden Tulip en Royal Tulip. Bovendien behoren de merken van het Sarovar-netwerk in India ook tot de groep net als o.a. het Chinese merk Metropolo. Sinds 2 jaar is de keten eigendom van Jin Jiang International Holdings, de op twee na grootste hotelketen wereldwijd. Golden Tulip is onderdeel van Louvre Hotels Group, heeft meer dan 50 jaar ervaring in de hospitality industrie en heeft circa 285 hotels in het midden-, hoog-, en luxe segment. Louvre Hotels Group is in de Benelux vertegenwoordigd met de merken Golden Tulip en Tulip Inn (30 hotels), Campanile (20 hotels) en Première Classe (2 hotels). Zie voor meer informatie www.goldentulip.com