Kraak de code op events en festivals en win een overnachting voor twee
Vanaf half mei stuurt Golden Tulip een compacte, opvallende multifunctionele hotelbar langs verschillende lokale evenementen en festivals. Deze vermoedelijk kleinste hotelbar van Nederland is een samenwerking tussen het hotellabel en Flavours Catering uit Son en Breugel. Golden Tulip Hotels profileert zich internationaal met de slogan “Playtime. Anytime”. De Nederlandse hotels hebben hier op ingehaakt met de ontwikkeling en aanschaf van deze mobile hotel bar. De opvallende blauw-gele truck geeft de komende maanden zo veel mogelijk consumenten de kans om te genieten van heerlijke drankjes en gerechten. Bovendien maken bezoekers kans op het winnen van een gratis overnachting in een van de Golden Tulip en Tulip Inn hotels.
Speel het spel ‘’Kraak de code’’
Bezoekers van de evenementen krijgen bij de hotelbar de kans om de 3-cijferige code van een reiskoffer te kraken. Als dit lukt, dan winnen ze een overnachting inclusief ontbijt voor twee personen bij een Golden Tulip of Tulip Inn hotel in Nederland of België. Ook de minder fortuinlijke deelnemers gaan naar huis met een kortingsvoucher voor een bezoek aan een Golden Tulip restaurant of hotelbar.
Nieuwe merkstrategie
Playtime Anytime is de internationale invulling van de richting die Golden Tulip is ingeslagen om in te spelen op de veranderende wensen van de hotelgast. Deze nieuwe strategie bestaat o.a. uit een vernieuwde uitstraling en wordt ook in de Benelux hotels in de komende jaren geïmplementeerd. Playtime. Anytime. staat voor het bieden van een bijzondere beleving wanneer gasten in de hotels verblijven. Vandaar dat elk Golden Tulip hotel wereldwijd een knalgele tandem heeft waardoor gasten op een unieke manier de omgeving van het hotel kunnen ontdekken.
Kijk hier de nieuwe merkfilm van Golden Tulip: https://www.youtube.com/watch?v=qh7JfX7X6E4
Realisatie van de Kleinste Hotelbar
Golden Tulip werkt voor de conceptontwikkeling en uitvoering van de ‘Kleinste Hotelbar van Nederland’ samen met Activation Heroes. Dit activatiebureau is binnen deze campagne verantwoordelijk voor de gehele realisatie van deze tour.
Over Louvre Hotels Group & Golden Tulip
Met meer dan 1.200 hotels in 52 landen is Louvre Hotels Group één van de grootste internationale hotelketens. Sinds een jaar is de keten eigendom van Jin Jiang International Hotels. Golden Tulip is een onderdeel van Louvre Hotels Group, heeft meer dan 50 jaar ervaring in de hospitality industrie en heeft meer dan 200 hotels in het midden-, hoog-, en luxe segment. De merken Tulip Inn, Golden Tulip en Royal Tulip, bieden in Europa, het Midden-Oosten, Afrika, Azië, het Pacifisch gebied en Amerika een internationale standaard aan service en faciliteiten met een persoonlijke touch. Louvre Hotels Group voert naast Golden Tulip de merken Première Classe, Campanile, Kyriad en Kyriad Prestige. Louvre Hotels Group is in de Benelux vertegenwoordigd met de merken Golden Tulip en Tulip Inn (35 hotels), Campanile (20 hotels) en Première Classe (2 hotels). Zie voor meer informatie www.goldentulip.com of www.louvre-hotels.com.