Golden Tulip Hotels lanceert “Your Mobile Hotel bar”

Maak kans op je eigen vier sterren party boost    

Nederlands eerste hotelketen lanceert dit jaar een geheel nieuwe merkstrategie. Deze maand werd het eerste Golden Tulip Hotel nieuwe stijl in Marseille gepresenteerd aan de internationale pers. In Nederland introduceert het hotel label voor deze zomer de “Mobile Hotel Bar”. De bar annex foodtruck wordt de komende maanden ingezet op diverse evenementen, festivals en  eigen activiteiten. Bedrijven, verenigingen, organisaties of goede doelen maken kans om deze mobiele truck in te zetten voor een eigen event. Een glimmende party boost met mogelijkheden voor proeverijen, cocktail uurtjes, powerfood, coffee-break of alles wat de verwachtingen van geplande dag van het betreffende event kan overtreffen.

Hoe maak je kans op je eigen Mobile Hotel Bar?
Laat onder deze Facebook post in een reactie weten waarom het betreffende bedrijf, (sport)club, stichting, zorginstelling of goede doel de Mobile Hotel Bar zou moeten winnen. Alle motivaties worden beoordeeld door een jury van een aantal Golden Tulip Hotels. Op 10 juli wordt de gelukkige winnaar bekend gemaakt. De Hotelbar kan worden ingezet tot vrijdag 29 september, op basis van beschikbaarheid.

PLAYTIME. ANYTIME.
Playtime Anytime is de internationale invulling van de richting die Golden Tulip is ingeslagen. Roger Kruft, Hoofd Marketing  Louvre Hotels Group Benelux: ‘’De komende jaren zullen we ook in de Benelux hotels anders gaan inspelen op de veranderende wensen van de hotelgast. Playtime. Anytime. staat voor ons voor het bieden van een bijzondere beleving wanneer gasten in onze hotels verblijven. Dit kan voor jong en oud gelden; uit ons onderzoek dit jaar blijkt dat er een groeiende behoefte is aan efficiënt online contact, het ontmoeten van andere gasten en extra beleving. We willen ons de komende jaren op dit gebied onderscheiden van andere hotelmerken.”
Playtime. Anytime op film: https://www.youtube.com/watch?v=qh7JfX7X6E4

Over Louvre Hotels Group & Golden Tulip
Met meer dan 1.200 hotels in 52 landen is Louvre Hotels Group  één van de grootste internationale hotelketens. Sinds een jaar is de keten eigendom van Jin Jiang International Hotels. Golden Tulip  is  een  onderdeel  van  Louvre  Hotels  Group,  heeft  meer  dan  50  jaar ervaring  in  de hospitality industrie en heeft meer dan 200 hotels in het midden-, hoog-,  en luxe segment. De merken Tulip Inn, Golden Tulip en Royal Tulip, bieden in Europa, het Midden Oosten, Afrika, Azië, het Pacifisch gebied en  Amerika  een  internationale  standaard  aan  service  en  faciliteiten  met  een persoonlijke  touch. Louvre  Hotels  Group  voert  naast  Golden  Tulip  de  merken  Première  Classe,  Campanile,  Kyriad  en Kyriad Prestige. Louvre Hotels Group is in de Benelux vertegenwoordigd met de merken Golden Tulip en  Tulip  Inn  (35  hotels),  Campanile  (20  hotels)  en  Première  Classe  (2  hotels).  Zie  voor  meer informatie www.goldentulip.com of www.louvre-hotels.com.