Een kijkje achter de schermen bij Sushi Daily
Een sushi workshop in een supermarkt tussen het winkelend publiek: Sushi Daily creëerde afgelopen woensdag een bijzondere ervaring voor zowel haar genodigden, als klanten van de winkel. Tussen de verschillende versafdelingen werd sushi gerold en informatie opgedaan over de verse vis en producten die ze hiervoor gebruiken. Dit alles vond plaats in de vestiging waar de eerste Sushi Daily Kiosk in 2013 in Nederland werd geopend; Albert Heijn Gelderlandplein te Amsterdam.
De sushi workshop in deze flagship store was gericht op het creëren van een beleving voor de genodigden, om hen te laten ervaren hoe het er dagelijks achter de schermen aan toe gaat. Van het fileren van de verse vis, tot het rollen van verschillende soorten sushi; de genodigden hebben alles ervaren.
Liefde voor sushi overbrengen
“Met deze workshop geven we eens de touwtjes uit handen en laten we de anderen ervaren hoe het is om zelf sushi te maken”, aldus Marieke Kuijs – Brand Manager Sushi Daily. “We hopen ze op een plezierige manier kennis te delen over ons product en uiteindelijk ook onze liefde voor sushi mee te geven.”
Dit was de eerste sushi workshop voor volwassenen. Echter zijn er dit jaar in verschillende vestigingen workshops voor kinderen geweest. Dit om hen op jonge leeftijd al kennis te laten maken met exotische gerechten en om ze creatief bezig te laten zijn. Deze workshops zijn idem een groot succes en zullen daarom door heel Nederland voortgezet worden.
Introductie Yakitori
Sushi Daily introduceert eind deze maand de Yakitori. Een nieuwe warme favoriet in 4 verschillende variaties: Yakitori Kip, Yakitori Kipballetjes, Yakitori Rundvlees & Kaas en een mix van deze drie. Alle gerechten worden op rijst geserveerd en zijn kant en klaar om thuis op te warmen.
Uitbreiding
Sushi Daily zal op korte termijn 3 nieuwe Kiosken openen in Albert Heijn filialen; Cornelis Troostplein Amsterdam op 21 november, Jodenbreestraat Amsterdam op 22 november en op het Rembrandthof in Amstelveen op 28 november.
Over Sushi Daily
Sushi Daily is opgericht door Kelly Choi en bevindt zich in supermarkten, winkelcentra, luchthavens en treinstations. Sushi Daily is Europees marktleider in het exploiteren van Sushi Kiosken. Elke Sushi Kiosk heeft getrainde Sushi Masters die dagelijks verse en hoge kwalitatieve producten bereiden. Inmiddels zijn er al meer dan 500 Sushi Daily Kiosken in acht Europese landen en heeft Sushi Daily al 33 vestigingen in Albert Heijns in Nederland. Voor meer informatie of voor de Sushi Daily Kiosk bij jou in de buurt zie www.sushidaily.com.