30 chefs uit heel Nederland in de race ‘Lekkerste saté van Nederland’
Briefing
Unilever had voor het merk Calvé satésaus het idee een wedstrijd te organiseren om op zoek gegaan naar de chef die de lekkerste saté maakt. Achterliggende gedachte was meer aandacht te vragen voor het product Calvé satésaus en het zo onder de aandacht te brengen bij eigenaren van eetcafés en bistro’s.
Concept
Om deze wedstrijd meer aandacht te geven en te zorgen voor genoeg deelnemende chefs hebben heeft Pitch vele online banners op B2B websites en advertenties in B2B magazines geplaatst. De vakjury bestond uit Michelinsterren chef Erik van Loo (Restaurant Parkheuvel**), Niels van den Berg (Kokswereld/ Rungis), Albert van Rheede (Sanadome) en Pascal van Loon (Unilever Food Solutions).
Result
In totaal streden er 30 chefs vanuit heel Nederland in deze spannende competitie, Remco Wols van restaurant Jansen & Jansen in Schijndel ging er uiteindelijk met de titel vandoor en maakt dus de Lekkerste Saté van Nederland. Na afloop hebben veel landelijke en regionale bladen en websites over de wedstrijd gepubliceerd.
Geef een reactie