Briefing
Voor het eerst in 25 jaar introduceert Jack Daniels twee nieuwe Bottled-In-Bond whiskeys. Na een succesvolle lancering begin 2022 in de Verenigde Staten, zijn de nieuwe leden van de Jack Daniel’s-Familie vanaf eind 2022 ook verkrijgbaar in Nederland. Om maximale media aandacht te genereren voor deze introductie benaderde het iconische Whiskey merk Pitch PR voor een event.
Concept
Jack Daniels is stoer, staat als een huis en heeft een decennia lange link met muziek en entertainment. Daarvoor zijn we op zoek gegaan naar een passende fikse locatie aan het IJ in Amsterdam Noord, Helling 7. Pers werd ontvangen met een enorme whisky truck, fully JD branded voor een cocktail of straight aperitief, daarna een volledig verzorgd openings event met een uit UK overgevlogen Brand Ambassador. Afsluiting van het event in een volledig omgebouwde Rock & Roll kelder in hetzelfde pand met dito muziek.
Resultaat
Circa vijftig aanwezige journalisten, bloggers en influencers uit de wereld van spirits, lifestyle en food & beverage. Veel impactvolle publiciteit in zowel print als digital media maar ook op alle gebruikelijke Social Media kanalen.
Geef een reactie