Briefing
Het nieuwe Deense ISH blijft keihard werken om consumente te voorzien van de beste alcoholvrije cocktails die een hele nieuwe wereld van smaak en plezier onthullen! Het merk nodigt iedereen uit om vrij te genieten en bewuste keuzes te maken die in lijn zijn met hun levensstijl. Voor de introductie op de Nederlandse markt was ISH op zoek naar een spraakmakende PR campagne.
Concept
Tijdens de Formule 1 Dutch Grand Prix op het circuit van Zandvoort verraste we het publiek met een gedurfde marketing actie. Met een vliegtuig boven het circuit, voorzien van het ISH-logo en de boodschap “Why drink & drive when you can drink & fly? Sincerely ISH,” wisten we de aandacht op het merk te vestigen.
Resultaat
Een spraakmakend lancering met een mooie video trailer verstuurd als persbericht naar een breed scala aan media titels. Bovengemiddelde landelijke coverage voor een nieuw, spannend alcoholvrij drankje verkrijgbaar bij Gall & Gall en Alber Heijn.
Geef een reactie