Rosé Experience
BRIEFING
Wij voeren al een aantal jaren communicatie en PR activiteiten uit voor Pays d’Oc IGP. Mede door de campagnematige inspanningen van Pitch Communicatie en PR, is het zuid Franse wijnlabel enorm in populariteit gegroeid. We ontwikkelen regelmatig creatieve campagnes om meer bekendheid te genereren voor de wijnen van Pays d’Oc IGP. Dit jaar wilden we de goede kwaliteit van de rosé uit deze streek extra onder de aandacht brengen.
CONCEPT
Een samenwerking met de drie locaties van de Harbour club om zo de Pays d’Oc IGP Rosé Experience vorm te kunnen geven. Gedurende drie weken werd de wijnkaart van de drie locaties uitgebreid met vijf extra soorten rosé. Daarnaast konden de gasten op de foto met de roze volkswagen Rosé Experience bus. Via Social Media werden de bezoekers van de Harbour Club opgeroepen om hun foto op Facebook te plaatsen en zo kans te maken op de ultieme Rosé Experience: een Pays d’oc IGP rosé proeverij met vrienden / vriendinnen tijdens een ballonvaart. Voorafgaand aan deze drie weken is een Pays d’Oc IGP perslunch georganiseerd, om aandacht te creëren voor de Pays d’Oc IGP Rosé Experience.
RESULT
On- en offline artikelen over de Rosé Experience in regionale bladen en veel activiteit op Facebook, door foto’s en berichtgeving op de Facebookpagina van Pays d’Oc IGP en op de pagina van de Harbour Club.
Geef een reactie