MIRAVAL WINEMAKERSLUNCH


30 journalisten bij The Harbour Club Vinkeveen

Briefing
The Harbour Club en Wine & Spirits hebben de handen in een geslagen voor de promotie rondom één van de wijnmerken die Wine & Spirits voert: Miraval. Dit prestigieuze wijnhuis wat eigendom is van ex-sterrenkoppel Brad Pitt en Angelina Jolie lanceerde naast hun nieuwe jaargang nog hun meest exclusieve project Muse de Miraval die enkel in beperkte mate in magnum formaat wordt gemaakt . De wijnmaker Matthieu Perrin kwam naar Nederland om de proeverij te leiden. Wine & Spirits wilde graag een winemakerslunch organiseren bij de groot afnemer van Miraval wijnen The Harbour Club. Bij de winemakerslunch wilden zij de wijnen onder de aandacht brengen bij wijnjournalisten en influencers.

Concept
Pitch PR heeft nagedacht over de invulling van de middag en was verantwoordelijk voor het uitnodigen van interessante journalisten voor deze middag. Pitch PR regelde een transfer van IJburg naar The Harbour Club Vinkeveen waar de lunch plaatsvond. 

Result
In totaal kwamen er 30 dolenthousiaste journalisten en influencers op deze lunch af. Na een interessante masterclass van wijnmaker Matthieu Perrin werd er een lunch geserveerd vanuit The Harbour Club met een perfecte food-wine pairing. Tijdens en na het evenement hebben alle aanwezig massaal gepost over Miraval en The Harbour Club. Achteraf zijn een aantal mooie print, online en social media publicaties verschenen.

Geef een reactie