Al meer dan 8 jaar werkzaam voor Pays d’Oc IGP in Nederland en België, strategische jaarplannen ontwikkelen, allerlei PR en promotionele acties uitvoeren: Persberichten, Persevenementen, Persreizen, Social Media, Influencer Marketing, Samplings, Beurzen en festivals, professionele evenementen voor inkopers, importeurs en sommeliers.
In de winter van 2020 hebben we in het centrum van Amsterdam een ??unieke Pop Up Wine Boutique geopend waar we in deze winkel vijftig verschillende Mono Cépage wijnen van verschillende druiven hebben verkocht. Hoewel het niet was toegestaan ??om persevenementen of een officiële opening te organiseren, hebben we individuele proeverijen gedaan met pers en bloggers in de winkel. We hebben een Nederlandse kunstenaar geïnstrueerd om speciale karaktertekeningen te maken van bijna alle druivenrassen en een overzichtsposter te ontwerpen “Welke druif denk je dat je bent” die de kenmerken van de druiven visueel uitlegt. We hebben 300K aan PR-waarde behaald voor deze unieke pop-upwinkel.
Geef een reactie