Amsterdam, 14 september 2023 – Tijdens de Formule 1 Dutch Grand Prix op het circuit van Zandvoort verraste ISH het publiek met een gedurfde marketing actie. Met een vliegtuig boven het circuit, voorzien van het ISH-logo en de boodschap “Why drink & drive when you can drink & fly? Sincerely ISH,” wist het merk de aandacht op zich te vestigen.
Op 27 augustus was in de lucht boven Zandvoort de brutale slogan met de ISH-vliegtuigen te zien. De boodschap was duidelijk: ISH gelooft in het vieren van vrijheid zonder de nadelen van alcoholgebruik. De reacties van het publiek waren enthousiast en de actie lokte reacties op sociale media en daarbuiten uit.
De kracht van creatieve marketing
De Deense alcoholvrije scale-up ISH koos voor de lancering van de ISH cocktails in Albert Heijn met een mix van guerrilla marketing en public relations. Dit was goed terug te zien tijdens de Formule 1-race met de ietwat rebelse actie. Het doel was opvallen en autofans te overtuigen met de boodschap van plezier zonder een druppel alcohol!
Naast de luchtreclame benaderde ISH enkele carspotters die de actie deelden op hun Instagram en konden bezoekers van het circuit de vier verschillende ISH cocktails proeven. De campagne wordt verder gepusht door influencer samplings en social media.
ISH bedankt de fans en supporters die betrokken waren bij deze guerrilla marketing actie en de nieuw gelanceerde drankjes beoordeelden. Het delen van de vliegtuigboodschap op sociale media en de positieve reacties dragen bij aan succes van deze campagne. ISH kiest binnenkort uit alle social media reacties een gelukkige winnaar die beloont wordt met een ISH alcoholvrij cocktailpakket en een indoor skydive cursus!
Over ISH
ISH Spirits werd in 2018 opgericht door Morten Sørensen in Kopenhagen, met als missie om hoogwaardige alcoholvrije dranken te bieden zonder compromissen op het gebied van smaak. Zijn visie was om het eenvoudiger te maken om “ja” te zeggen tegen een avondje uit met een drankje en tegelijkertijd “ja” te zeggen tegen een productieve dag erna. Zo ontstond ISH, een bedrijf dat zich richt op mindful drinken en het bieden van de beste alcoholvrije ervaringen.
ISH blijft keihard werken om jou te voorzien van de beste alcoholvrije cocktails die een hele nieuwe wereld van smaak en plezier onthullen! Het merk nodigt iedereen uit om vrij te genieten en bewuste keuzes te maken die in lijn zijn met hun levensstijl. Of het nu gaat om het feestelijke moment van een Formule 1-race of een intiem samenzijn, ISH biedt altijd een smaakvolle optie zonder compromis.
De pre-mixed cocktails van ISH zijn nu verkrijgbaar in 550 verschillende Albert Heijn filialen.
Blijf dorstig. Blijf bewust. Kies voor ISH Spirits.
Voor meer informatie over ISH, het assortiment van alcoholvrije cocktails, bezoek www.ishspirits.com of blijf op de hoogte via de sociale media van ISH!
Instagram: @ishspirits
Facebook: @ishspirits
Deze campagne is ontwikkeld door ISH Spirits met ondersteuning van Pitch PR en VideoCuisine.



