Tienduizenden vrouwen kregen een ware ICE experience
Briefing
JP. Chenet ICE Edition is de nieuwste aanwinst in het assortiment van JP. Chenet en sinds mei 2018 verkrijgbaar bij Jumbo. JP. ICE is perfect als zomerse bubbel, aperitief en staat natuurlijk perfect op tafel tijdens de feestdagen. Genoeg reden om hem onder de aandacht te brengen bij de consument.
Concept
Pitch PR heeft in aanloop naar de feestdagen gekozen voor een merk activatie op de Margriet Winter Fair; hét dagje uit onder de vrouwelijke consumenten en tevens de doelgroep van JP. Chenet. Er is gekozen voor een ICE cold concept, waar het publiek de verschillende ICE editions kon proberen. Daarnaast werden de mini’s eenmalig naar Nederland gehaald, welke als cadeautjes verkocht werden voor in de schoen of onder de boom.
Result
Tijdens de Margriet Winter Fair hebben we dagelijks zo’n 1850 dames blij mogen maken met een ICE experience. Veel dames maakten hier voor het eerst kennis met de frisse bubbel én gezellige witte en roze flessen. Naast proeven moesten er natuurlijk ook volop foto’s gemaakt worden met onze knappe hunk. Menig man werd thuis alvast opgetrommeld om naar de supermarkt te gaan voor een fles of twee; al met al een geslaagde activatie dus!